Sumários

The audiences (2)

26 Novembro 2020, 17:00 Fernanda Pratas

In this class we finished the summary of the different perspectives possible when we study the Mass Media.

The last approach we discussed was the one under the label 'Cultural Studies', in particular a study by Katz & Liebes in the 80,s.


The audiences (2)

25 Novembro 2020, 17:00 Fernanda Pratas

In this class we started presenting the main ideas characterizing the sociological on the Mass Media that have been organized under the general label 'Cultural Studies'.

They focus on the audiences rather than on the media companies.


The audiences (2)

25 Novembro 2020, 15:30 Fernanda Pratas

In this class we started presenting the main ideas characterizing the sociological on the Mass Media that have been organized under the general label 'Cultural Studies'.

They focus on the audiences rather than on the media companies.


O poder dos média

25 Novembro 2020, 11:00 Jorge Alexandre Loureiro Pinto

O poder da Comunicação Social: o paradigma do agenda-setting.

O jornalismo como o "quarto poder" ou como "caixa de ressonância" de outros poderes?


O poder dos média

25 Novembro 2020, 09:30 Jorge Alexandre Loureiro Pinto

O poder da Comunicação Social: o paradigma do agenda-setting.

O jornalismo como o "quarto poder" ou como "caixa de ressonância" de outros poderes?